optimizare articole seo

Factori dintr-un articol SEO la fel de importanti ca si cuvintele cheie

Datorita faptului ca plasarea continutului in articolul SEO joaca un rol imens in evaluarea site-ului dvs., Google va poate da ideea conform careia cuvintele cheie sunt inca importante pentru dezvoltarea dvs. online.

Analiza semantica a site-ului

Cu toate acestea, esenta analizei site-ului s-a schimbat fundamental. La un moment dat, Google s-a bazat pe cuvinte cheie, tratand fiecare fraza cheie ca un bloc constand din elemente mai mici, apoi comparandu-l cu cererile utilizatorilor. Astazi, robotii de cautare Google lucreaza la modele mai complexe: in loc sa recunoasca acele cuvinte cheie, interpreteaza expresii lungi. Pe scurt, Google determina valoarea site-ului dvs. pe baza semanticii dvs., adica a modului in care incorporati anumite cuvinte si fraze in descrierea resursei. Acest proces in sine este denumit oficial cautare semantica.

In acest scenariu, nu conteaza exact ce cuvinte cheie folositi in frazele dvs – este important cat de relevante sunt frazele pentru afacerea dvs. Nu va faceti griji cu privire la formularea corecta a expresiei sau la frecventa plasarii acesteia – atentie la semnificatia a ceea ce scrieti. Scrie expresii cheie astfel incat persoana care va citi aceste oferta articole SEO creare-optimizare-site.ro sa isi poata imagina ce se spune si ceea ce il asteapta pe pagina pe care o va vizita.

Structura si navigarea pe site

Utilizatorii ar trebui sa fie bine ghidati pe site-ul dvs. Ca motor de cautare Google este ghidul tau catre lumea resurselor usor de utilizat, navigatie care trebuie sa fie cat mai lejera. Care este cheia navigarii excelente? Organizarea sofisticata, meniul principal concis si usor de inteles si mai multe subsectiuni, situate in locurile potrivite. Asigurati-va ca creati o harta a site-ului si includeti-o in resursa dvs. si, de asemenea, asigurati-va ca site-ul dvs. contine pagini de baza precum „Contacte”, „Despre companie”, „Servicii” si „Preturi”. Fara o structura clara si organizata a continutului, site-ul dvs. aproape ca nu conteaza – cine a spus ca utilizatorul chiar il poate gasi?

Nu neglijati viteza si securitatea

Viteza de incarcare a site-ului a fost de mult timp unul dintre cei mai importanti factori de clasificare, totusi, din cauza concurentei tot mai mari si a accesului la diferite tipuri de dispozitive, viteza ridicata de incarcare a devenit un semn fundamental al calitatii resurselor. Cresteti viteza de incarcare a site-ului prin reducerea dimensiunii imaginilor, stergerea sistematica a cache-ului si eliminarea tuturor lucrurilor inutile din fundal.
Recent, securitatea de a naviga pe un site a devenit foarte importanta pentru clasament, atunci cand promovati un site. Deja astazi, site-urile cu protocolul SSL ocupa pozitii mai inalte pe paginile cu rezultatele cautarii decat resursele care nu au acest protocol.

Optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile

Un articol SEO nu va fi bine clasificat daca nu este optimizat pentru dispozitivele mobile. Recent, Google a lansat un algoritm special care reduce semnificativ pozitia resurselor pe paginile cu rezultatele cautarii, daca nu au fost efectuate optimizari mobile. Acest eveniment a fost cea mai reala revolutie din lumea SEO.

Acordati mai multa atentie crearii unui continut captivant

Cuvintele cheie nu si-au pierdut complet relevanta: va pot ajuta sa gasiti subiecte pentru continutul dvs. sau sa explorati capabilitatile concurentilor dvs. Cu toate acestea, ele nu ar trebui sa fie nucleul intregii dvs. strategii, deoarece exista inca multe domenii incredibil de importante pe care trebuie sa le mentineti in stare buna si sa le dezvoltati. Asigurati-va ca site-ul dvs. este usor si convenabil de folosit, astfel incat vizitatorii sa nu vrea sa-l paraseasca. Daca le oferiti astfel de senzatii, navigand clar si concis pe resursele dvs., plasand continut de inalta calitate, imbunatatind viteza de descarcare si facandu-le sa fie in siguranta, nu veti sti niciodata ce sunt pedepsele Google sau pozitiile inferioare pe paginile de rezultate.