Datorită faptului că plasarea conținutului în articolul SEO joacă un rol imens în evaluarea site-ului dvs., Google vă poate da ideea conform căreia cuvintele cheie sunt încă importante pentru dezvoltarea dvs. online. Dar există și alți factori de clasificare care ajută la îmbunătățirea pozitiei dvs în SERP.
Analiza semantică a site-ului vs. cuvinte-cheie
Cu toate acestea, esența analizei site-ului s-a schimbat fundamental. La un moment dat, Google s-a bazat pe cuvinte cheie, tratând fiecare frază cheie ca un bloc constând din elemente mai mici, apoi comparându-l cu cererile utilizatorilor. Astăzi, roboții de căutare Google lucrează la modele mai complexe: in loc să recunoasca acele cuvinte cheie, interpretează expresii lungi. Pe scurt, Google determina valoarea articolului dvs. pe baza semanticii dvs., adică a modului in care încorporati anumite cuvinte și fraze in descrierea resursei. Acest proces în sine este denumit oficial căutare semantică.
In acest scenariu, nu contează exact ce cuvinte cheie folosiți in frazele dvs – este important cât de relevante sunt frazele pentru afacerea dvs. Nu vă faceti griji cu privire la formularea corectă a expresiei sau la frecventa plasării acesteia – atentie la semnificația a ceea ce scrieti. Scrie expresii cheie astfel încât persoana care va citi acest articol SEO de succes să își poata imagina ce se spune și ceea ce il asteaptă pe pagina pe care o va vizita.
Structura și navigarea pe site – un factor important pentru motoarele de căutare
Utilizatorii ar trebui să fie bine ghidati pe site-ul dvs. Ca motor de căutare, Google este ghidul tau către lumea resurselor usor de utilizat, navigație care trebuie sa fie cât mai lejera. Care este cheia navigării excelente? Organizarea sofisticată, meniul principal concis si usor de înțeles si mai multe subsecțiuni, situate in locurile potrivite. Asigurați-vă ca creati o harta a site-ului si includeți-o in resursa dvs. si, de asemenea, asigurati-va ca site-ul dvs. contine pagini de baza precum „Contact”, „Despre companie”, „Servicii” si „Preturi”. Fara o structura clara si organizata a continutului, site-ul dvs. aproape ca nu conteaza – cine a spus ca utilizatorul chiar il poate gasi?
Nu neglijați viteza și securitatea
Viteza de încarcare a site-ului a fost de mult timp unul dintre cei mai importanti factori de clasificare. Totusi, din cauza concurentei tot mai mari si a accesului la diferite tipuri de dispozitive, viteza ridicata de incarcare a devenit un semn fundamental al calitatii resurselor. Cresteti viteza de incarcare a site-ului prin reducerea dimensiunii imaginilor, stergerea sistematica a cache-ului si eliminarea tuturor lucrurilor inutile din fundal.
Recent, securitatea de a naviga pe un site a devenit foarte importanta pentru clasament, atunci cand promovati un articol SEO de pe un site. Deja astazi, site-urile cu protocolul SSL ocupa pozitii mai inalte pe paginile cu rezultatele cautarii decat resursele care nu au acest protocol.
Optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile
Un articol SEO nu va fi bine clasificat daca nu este optimizat pentru dispozitivele mobile, chiar daca contine cuvintele cheie. Recent, Google a lansat un algoritm special care reduce semnificativ pozitia resurselor pe paginile cu rezultatele cautarii, daca nu au fost efectuate optimizari mobile. Acest factor de clasificare a fost cea mai reala revolutie din lumea SEO.
Acordați mai multă atenție creării unui conținut captivant în articolul SEO
Cuvintele cheie nu și-au pierdut complet relevanța ca și factor de clasificare; vă pot ajuta să găsiți subiecte pentru un articol SEO sau să explorați capabilitățile concurenților dvs. Cu toate acestea, ele nu ar trebui să fie nucleul întregii dvs. strategii, deoarece există încă multe domenii incredibil de importante pe care trebuie să le mențineți în stare bună și să le dezvoltați. Asigurați-vă că site-ul dvs. este ușor și convenabil de folosit, astfel încât vizitatorii să nu vrea să-l părăsească. Dacă le oferiți astfel de senzații, navigând clar și concis pe resursele dvs., plasând conținut de înaltă calitate, îmbunătățind viteza de descărcare și făcându-le să fie în siguranță, nu veți ști niciodată ce sunt pedepsele Google sau pozițiile inferioare pe paginile de rezultate.